خرید شاپینگ بگ آماده از کجا؟

به گزارش فروشگاه خورشید، خرید شاپینگ بگ در تعداد کم می تواند از جمله بسته بندی و در کنار بسته بندی های آماده مثل جعبه آماده، ساک دستی آماده، پاکت آماده، چاپ روبان، کاغذ پوستی آماده، کاغذ کرافت آماده، پاکت پنجره ای، برای بیزنس ها و کسب و کارهای آنلاین و آفلاین، فروش آنلاین و آفلاین را بعنوان بازاریابی و تبلیغات آن کسب و کار به ارمغان بیاورد. حداقل سفارش خرید شاپینگ بگ 50 عدد است. ارسال شاپینگ بگ آماده 2 ساعته انجام می گردد.

خرید شاپینگ بگ آماده از کجا؟

چقدر شاپینگ بگ روی فروش تاثیر می گذارد؟

اگر مشتری های شما خانم هستند که تاثیر شاپینگ بگ بر روی آن ها فوق العاده است. تحقیقات نشان داده که خانم ها در قبال هدایای تبلیغاتی یا چیزی مثل شاپینگ بگ به شدت تاثیر می گیرند. حالا ممکن است که این تاثیر در همه یکسان نباشد؛ اما روی غالب آن ها تاثیر مستقیم و قابل مشاهده دارد. اگر هم آقا هستند باز هم عالی است. چون باز هم این تاثیر گرفتن سر جای خودش است و به فروش یاری می نماید.

سوال های متداول قبل از خرید شاپینگ بگ آماده

مقرون به صرفهترین شاپینگ بگ آماده بازار کدام است؟

اغلب مشتریان از پاکت آماده کرافت برای حمل لباس و دیگر وسایل خود استفاده مینمایند. این پاکت نسبت به ساک دستی آماده گلاسه مقرون به صرفهتر است.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت ارائه دهنده خدمات فراوری ساک دستی چه ویژگی هایی دارد ؟

مشاهده نمونه کار، قیمت و سفارش شاپینگ بگ آماده چگونه است؟

شما میتوانید در واتس اپ به شماره 09194116971 پیغام داده و نمونه کار و سایز ها و قیمت های شاپینگ بگ آماده را مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید : برترین و مقرون به صرفهترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟

قیمت شاپینگ بگ آماده چقدر است؟

شاپینگ بگ آماده نسبت به سایزی که دارد قیمت گذاری میگردد. کوچکترین و مقرون به صرفهترین شاپینگ بگ آماده، پاکت آماده کرافت در سایز 11.5 در 14.5 است.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

بسته های شاپینگ بگ آماده کرافت آماده چند تایی است؟

شاپینگ بگ آماده کرافت آماده اغلب در بسته های 50 عدد به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید : پرکاربردترین و برترین نوع ساک دستی برای تبلیغات در نمایشگاه کدام نوع است ؟

آیا امکان فرستادن نمونه شاپینگ بگ آماده وجود دارد؟

شاپینگ بگ آماده در بسته های 50 عدد بسته بندی شده است. امکان ارسال نمونه وجود ندارد و برای نمونه حداقل باید 1 بسته 50 عدد سفارش بدهید.

شاپینگ بگ چطور روی بازگشت مشتری تاثیر مستقیم دارد؟

با این که شاپینگ بگ به نظر شما ممکن است یک هدیه تبلیغاتی کاربردی به نظر نیاید اما باید بر اساس آمار با شما مخافت کنم. مشاهدات در این زمینه نشان داده که شاپینگ بگ هم بسیار به وسیله خانم ها استفاده می گردد و هم روی فروش و برند تاثیر مستقیم دارد.

در خصوص آقایان هم همینطور است. آقایان ممکن است غریزه به رخ کشیدن را کمتر از خانم ها داشته باشند؛ اما تا حدی دارند. در خصوص استفاده شاپینگ بگ برای جابجایی وسایل کوچک مثل خانم ها هستند.

انوع شاپینگ بگ آماده

شاپینگ بگ آماده کاغذی یا کیسه کاغذی که برای بسته بندی اقلام مشتریان خود استفاده می کنید، آخرین فرصت را به شما می دهد تا هنگام خروج از فروشگاه، روی آن ها تأثیر بگذارید. اطمینان حاصل کنید که پاکت های کاغذی خرید باکیفیتی تهیه کنید که حمل آن آسان است و پاره نمی گردد.

خرید شاپینگ بگ آماده کاغذی و کیسه کاغذی

غذاهای ویژه مانند نان تازه و ساندویچ های اغذیه فروشی وقتی در یک کیسه کاغذی کوچک و تمیز بسته بندی می شوند اشتهاآورتر به نظر می رسند.

ما برای هر نوع محصولی که می فروشید یک کیسه کاغذ کرافت دارد، خواه ترشی و شوید تازه باشد خواه یک هات داگ کبابی.

نباید فراموش کنید که پاکت کاغذی سفارشی و کیسه های خرید سفارشی ما را نیز ببینید و لوگوی خود را روی هر کیسه ای بچسبانید!

پاکت کاغذی نخودی رنگ یک تاریخچه طولانی و جالب دارد. پاکت های کاغذی امروزه نقش زیادی در فروش محصولات دارند. با منسوخ شدن کیسه های نایلونی، استفاده از پاکت های کاغذی در بین کسب و کارها رواج زیادی پیدا نموده است.

همه ما می دانیم که کیسه های نایلونی چه بر سر کره زمین آورده اند! به این جهت استفاده از کیسه یا پاکت کاغذی به ویژه پاکت کرافت برای حفظ محیط زیست ما موثر است.

پاکت های کرافت هم نسبت به بقیه پاکت های کاغذی مقرون به صرفه تر هستند و هم قابلیت چاپ پذیری دارند که جلوه زیبایی داشته باشند.

مقاومت بالای پاکت کرافت این امکان را ایجاد می نماید که بتوان از آن برای طیف گسترده ای از کسب و کارها استفاده کرد!

اهمیت پاکت کرافت و پاکت های کاغذی در این است که این کاغذها تماماً به وسیله طبیعت تجزیه می شوند.

تأکید روی پاکت کرافت به خاطر این است که این کاغذها بسیار مقاوم هستند و حالت کشسانی دارند و هم چنین قیمت کمی دارند. کاغذ کرافت از مواد بازیافتی ساخته می گردد.

مشاغل زیادی می توانند از این پاکت استفاده نمایند. از قنادی ها و خشکبارفروشی ها گرفته تا فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی، البسه فروشی ها، اکسسوری ها، رستوران ها و فست فودها و…

شاپینگ بگ آماده کاغذی

برای قرن ها، پاکت های ساخته شده از جوت، بوم، و گل مینا گزینه اصلی نگهداری و جابجایی کالاها در سراسر امپراطوری انگلیس بود.

مزیت اصلی این کاغذها مقاوم بودن و با دوام بودن آن ها بود. اما فراوری آن ها هم زمان بر و هم گران بود. از طرف دیگر، کاغذ با هزینه بسیار کمتری قابل فراوری بود و خیلی زود به ماده اصلی کیسه های قابل حمل برای کالاها تبدیل شد.

از زمان معرفی آن در دهه 1800، فراوری کیسه های کاغذی به لطف چند مبتکر باهوش، مورد پیشرفت های بسیاری قرار گرفته است. در سال 1852، فرانسیس وول اولین دستگاه را برای فراوری انبوه کیسه های کاغذی اختراع کرد.

در حالی که کیسه کاغذی بیشتر به یک پاکت نامه بزرگ پستی شباهت داشت تا کیسه های خرید فروشگاه ها و رستوران ها (و بنابراین فقط می توانست برای حمل اشیاء کوچک و اسناد استفاده گردد).

گام مهم بعدی که باعث پیشرفت در طراحی کیسه کاغذی شد، به وسیله مارگارت نایت، مخترع پرکار انجام شد. او در شرکت فراوری کیسه های کاغذی کلمبیا کار می کرد. در آن جا، او فهمید که پاکت های با کف مستطیلی، در مقابل طرح پاکت وول، کاربردی تر و کارآمدتر هستند.

شاپینگ بگ آماده کاغذی رنگی

او دستگاه ساخت پاکت کاغذی خود را در یک فروشگاه صنعتی ایجاد کرد و زمینه را برای استفاده گسترده تجاری از کیسه های کاغذی هموار کرد. ماشین او چنان سودآور بود که کار خود را برای تأسیس شرکت شخصی خود ادامه داد.

شاپینگ بگ آماده کاغذی از چه موادی تشکیل شده است؟

محبوب ترین ماده اولیه برای فراوری پاکت های کاغذی، کاغذ کرافت است که از تراشه های چوب ساخته می گردد. فرایند فراوری کاغذ کرافت که در ابتدا به وسیله یک شیمیدان آلمانی با نام کارل اف - داهل در سال 1879 استارت خورد، به توضیح زیر است:

شاپینگ بگ آماده کاغذی کوچک

تراشه های چوب در معرض گرمای شدید قرار می گیرند و حرارت آن ها را به تفاله های جامد و محصولات فرعی تبدیل می نماید. سپس خمیر کاغذ برداشته، شستشو داده می گردد و سفیدنماینده با آن می زنند و شکل نهایی خود را به عنوان کاغذ نخودی که همه ما آن را می شنایم، به خود می گیرد.

این فرآیند استفاده از خمیر کاغذ باعث می گردد که کاغذ کرافت کاملاً محکم باشد (کرافت در زبان آلمانی به معنی مقاومت است). بنابر این پاکت کرافت برای حمل بارهای سنگین مناسب است.

تاثیر روانی شاپینگ بگ چیست ؟

تاثیر به این صورت است که این حمل و نقل دائم از یک سو از لحاظ روانی کاربرد به رخ کشیدن یک خرید را دارد. از سوی دیگر هم یک وسیله یاریی برای جابجایی وسایل کوچک است.

برای بسیاری از خانم هایی که از برندهای پوشیدنی خرید می نمایند، مهم است که دیگران این موضوع را بدانند. اگر فکر می کنید که شما نمی توانید مانند آن برندها باشید کاملا اشتباه می کنید. شما یک برند هستید منتها هنوز آنقدر فراگیر نشده اید؛ ولی باز هم برند هستید. از این خصیصه که مردم دوست دارند از برند خریدن را به رخ هم بکشند کمال استفاده را بکنید. حتی اگر این برند خیلی معروف نباشد بازهم برند است و باز هم به رخ کشیدنش لذت دارد.

مزایای شاپینگ بگ کدام است؟

  • شاپینگ بگ کاغذی، بخشی از آینده پایدار است.
  • شاپینگ بگ کاغذی CO2 را ذخیره می نمایند.
  • شاپینگ بگ کاغذی تأثیر اقلیمی کمی دارند.
  • شاپینگ بگ کاغذی قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر هستند.
  • شاپینگ بگ کاغذی قابل استفاده مجدد هستند.
  • شاپینگ بگ کاغذی یاری می نماید تا با مصرف نمایندگان ارتباط برقرار کنید.

شاپینگ بگ کاغذی، بخشی از آینده پایدار است

کیسه های کاغذی برای ایجاد دنیای پایدارتر ساخته شده اند و به طور طبیعی به کاهش تغییرات آب و هوایی یاری می نمایند.

ماده اولیه ساک های دستیِ کاغذی - چوب - یک منبع تجدید پذیر و در حال رشد است. کیسه های کاغذی به علت ویژگی تجزیه پذیری، به حیات موجودات دریایی آسیب نمی رسانند و عاملی کلیدی برای خلق تصویر برند در فروشگاه ها هستند؛ ضمن اینکه مصرف نمایندگانی که از مزایای استفاده از کاغذ آگاهند، برای فروشگاه هایی که شاپینگ بگ کاغذی ارایه می دهند ارزش ویژه ای قایل می شوند.

شاپینگ بگ کاغذی CO2 را ذخیره می نماید

درختان جوان در حین رشد، دی اکسید کربن (CO2) را از جو جذب می نمایند؛ ضمن اینکه، حتی کاغذ هم در طول عمر خود به ذخیره کردن کربن ادامه می دهد. شاید جالب باشد بدانید که یک مترمکعب چوب، 0.7 تن اکسیژن فراوری می نماید و یک تن CO2 جذب می نماید.

کربن ذخیره شده، هنگام قطع درخت آزاد نمی گردد، بلکه در محصولات چوبی و کیسه های کاغذی باقی می ماند. یک کیلو کاغذ معادل 1.3 کیلو دی اکسید کربن ذخیره می نماید و وقتی کاغذ را بازیافت می کنیم، زمان تجزیه و آزاد شدن کربن افزایش پیدا می نماید.

شاپینگ بگ کاغذی تأثیر اقلیمی کمی دارند

کلیه فعالیت های صنعتی بر محیط زیست تأثیر می گذارند. ارزیابی چرخه زندگی (lCA) می تواند به عنوان ابزاری برای سنجش عملکرد محیطی محصولات و فرآیندهای مختلف عمل کند. یکی از این تأثیرات زیست محیطی، پتانسیل گرم شدن کره زمین (GWP) است.

موسسه تحقیقات زیست محیطی سوئد، مطالعاتی در خصوص انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از فراوری کیسه های مختلف کاغذی و پلاستیکی انجام داده است. نتیجه بدست آمده این بود که کیسه های کاغذی(فراوری شده با الیاف بکر یا الیاف بازیافت شده)، در مقایسه با کیسه های پلی اتیلن با چگالی کم (lDPE)، تاثیر بسیار کمتری بر پتانسیل گرم شدن کره زمین (GWP) دارند.

شاپینگ بگ کاغذی قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر هستند

اروپا رهبر دنیایِ بازیافت کاغذ است. مقدار بازیافت کاغذ در اروپا 71.5 درصد است، به این معنی که 59 میلیون تن کاغذ هر ساله بازیافت می گردد یعنی 2 تن کاغذ در هر ثانیه!

کیسه های کاغذی بخشی از این چرخه بازیافت هستند، زیرا الیاف یک کیسه کاغذی به طور میانه 3.5 بار در اروپا مورد استفاده مجدد قرار می گیرند و کارخانه های بزرگ بازیافت کاغذ با استفاده از سیستم های مدیریت محیطی، دارای گواهینامه های مطابق با استانداردهای زیست محیطی بالا فعالیت می نمایند.

علاوه بر این، تمام مواد تشکیل دهنده یک درخت، به طور کامل هنگام برداشت درخت استفاده می گردد، هیچ زباله ای وجود ندارد.

از تنه درخت به طور معمول برای فراوری چوب اره و خمیر چوب و از کنده، شاخه ها و قسمت های بالای درخت برای تامین انرژی استفاده می گردد. الیاف کاغذ از ضایعات فرآوری صنعت چوب فراوری می شوند. 100٪ طبیعی، تجدیدپذیر و قابل تجزیه هستند.

حتی اگر یک کیسه کاغذی، به اشتباه وارد طبیعت گردد، به زمین و اقیانوس ها آسیبی نمی رساند؛ به عنوان یک محصول طبیعی، طی دو تا پنج ماه بدون آسیب رساندن به محیط زیست قابل تجزیه است، بر خلاف سایر کیسه های خرید که تجزیه آن ها بیش از 400 سال طول می کشد.

هرچند دانستن این نکته ناراحت نماینده است اما سالانه هشت میلیون تن زباله پلاستیکی در دریا رسوب می نماید و 16 کیسه پلاستیکی در هر متر از خط ساحلی کل دنیا وجود دارد. ریختن کیسه های پلاستیکی در دریاها و اقیانوس ها به یک مسئله دنیای تبدیل شده و زیست بوم های آبزی را در سراسر دنیا تهدید می نماید. کیسه های پلاستیکی تخریب نمی شوند، بلکه به قطعات کوچکتر و پلاستیک های ریز تبدیل و به اشتباه به وسیله حیوانات دریایی خورده می شوند.

شاپینگ بگ کاغذی قابل استفاده مجدد هستند.

تجربه نشان می دهد که مصرف نمایندگان از کیسه های کاغذی برای اهداف مختلف مثلا در خریدهای بعدی، استفاده مینمایند. مرکز تحقیقات بسته بندی، روشی برای ارزیابیِ قابلیت استفاده مجدد کیسه های کاغذی ایجاد نموده است که نتایج آن نشان داد صرف نظر از نوع دستگیره، کیسه های کاغذی قابل استفاده مجدد هستند، هم برای منسوجات و هم برای موارد دیگر.

اگر احتیاج به یک شاپینگ بگ کاغذی با مقاومت بالا برای استفاده های مکرر وجود داشته باشد؛ ساک کاغذی کرافت طبیعی پیشنهاد می گردد چرا که استفاده از آن فواید عمده ای دارد:

  • کاغذ کرافت به علت داشتن الیاف طولانی، از مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است.
  • به علت مقاومت بالا، میتوان از وزن کمتری از کاغذ استفاده کرد.
  • اگر طراحی شاپینگ بگِ کرافت، خوب و با کیفیت باشد میتوان چندین بار از آن استفاده کرد.
  • الیاف سلولز حاصل از یک محصول کاغذی می تواند تا شش بار قبل از اینکه به انرژی زیستی تبدیل گردد یا در خاتمه چرخه حیات، به کود کمپوست تبدیل گردد، بازیافت گردد. بازیافت کاغذ به معنی کاهش انتشار آلاینده های فراوری شده در مکان های دفن زباله است. البته کاغذ بازیافت شده نمی تواند به طور موثر برای همه درجه های(grade) کاغذ استفاده گردد یا به مدت نامحدود مورد استفاده قرار گیرد.

به سه علت عمده، باید در بازیافت کاغذ به طور مداوم میزان مشخصی از الیاف تازه وجود داشته باشد:

استحکام : فیبر سلولز با هر بار بازیافت خراب می گردد.

کیفیت : بعضی از کاغذها که به عنوان آثار هنری درجه بالا یا با ویژگی های فنی خاص مورد احتیاج هستند فقط با الیاف سلولزی تازه قابل فراوریند.

در دسترس بودن: بعضی از محصولات کاغذی برای بازیافت ارسال نمی شوند؛ مانند کتاب، عکس یا محصولات کاغذی که در هنگام استفاده از بین می فرایند مثل کاغذ سیگار

شاپینگ بگ کاغذی یاری میکند تا با مصرف نمایندگان ارتباط برقرار کنید

کیسه های کاغذی بین فروشنده و مشتری، پیوندهای عاطفی ایجاد می نمایند؛ اما چگونه؟

اغلب افراد از آنها برای حمل وسایل شخصی خود استفاده می نمایند.

ارایه کیسه های کاغذی، به مشتری این پیغام را می دهد که شما به حفظ محیط زیست متعهد هستید.

کیسه های کاغذی به علت شکل، بافت و کیفیت چاپ، باعث ایجاد خلاقیت و توسعه تصویر برند می شوند.

ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه قیمتی هستند که به راحتی در دسترس همه مشاغل قرار می گیرند.

برای تأثیرگذاری در سطح شهر بسیار موثرند.

85 درصد از رهگذران متوجه پیغام های چاپ شده روی کیسه های کاغذی ای که در خیابان می بینند می شوند.

80 درصد از مشتریان فکر می نمایند لوگوی چاپ شده روی کاغذ جذابیت بیشتری دارد.

خرید شاپینگ بگ کاغذی

اگر قصد خرید شاپینگ بگ کاغذی را دارید بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

استفاده از مواد مناسب

ساک دستی مقاوم و با دوام، دارایی واقعیِ فروشنده است، چرا که از کالاها محافظت میکند، مقدار ضایعات را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد. اما عامل کلیدی مقاومت ساک دستی، در مواد و ساختار آن نهفته است. پس عاقلانه است که کیسه های کاغذی ای را انتخاب کنید که تست شده و گواهی شده باشند.

انتخاب کاغذهای مقاوم کرافت

کاغذ کرافت یک گزینه عالی برای کیسه هایی ست که باید بارهای سنگین را حمل نمایند. کاغذ کرافت از چوب درخت های صنوبر وکاج ساخته می گردد و الیاف بلند این درختان منجر به فراوری کاغذهایی با مقاومت و دوام بالا می گردد.

توجه به نحوه ساخت و ساز

آزمایش ها و تجزیه و تحلیل های اجرا شده، نشان می دهد که عناصر سازنده کیسه کاغذی بر عملکرد آن تأثیر می گذارد و انتخاب چسب و ساخت ماهرانه دسته ها به استحکام و دوام کیف می افزاید.

چطور برترین اثر را از شاپینگ بگ بگیرم؟

آیا شما به تاثیر گرفتن در یک نگاه معتقدید؟ همه کسانی که برند شده اند به این اصل کاملا معتقدند. آن ها شعار تبلیغاتی و طراحی خاص تبلیغات خود را طوری تنظیم می نمایند که این اتفاق بیفتد، یعنی تاثیر در یک نگاه.

مخاطبین برند شما چه جور افرادی هستند؟ مخاطبین هر صنف خاص با مشاهده یک شعار خاص ممکن است به وجد بیایند یا تاثیر بگیرند.

طرح شاپینگ بگ و ساخت شعار تبلیغاتی تاثیر گذار

باید شعار یک تبلیغاتی برای روی شاپینگ بگ درست کنید که در یک لحظه مثل پتک به ضمیر ناخودآگاه مشتری بکوبد. این پتک باید در یک آن خیال راحتی ناشی از رفع شدن دغدغه مشتری را به او القا کند. طرح و رنگ آمیزی روی شاپینگ بگ هم باید با آن شعار هماهنگ باشد و همان معنا را دوباره القا کند.

اگر این اتفاق بیفتد شما گل پیروزی را در تبلیغات زده اید. فقط باید نتایج را تا آخر بازی با خدمات خوبتان حفظ کنید

چه زمانی باید از شاپینگ بگ استفاده کنیم ؟

  • مخاطب خود را بشناسید و تاثیرات روانی ممکن بر روی آن ها را در نظر بگیرید.
  • شعار یا محتوای تبلیغاتی خود را اثرگذار انتخاب کنید.
  • از طراحی رایگان برای سفارش شاپینگ بگ مورد نظر خود بهره بگیرید.
  • نتایج مثبتی که بوجود می آید را مقدار گیری کنید تا لذت ببرید.
منبع: مجله چاپخونه

به "خرید شاپینگ بگ آماده از کجا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید شاپینگ بگ آماده از کجا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید